قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری – قیمت پمپ باد ۲۵۰ لیتری

پمپ باد

گروه صنعتی بادبان، تولید کننده کم صداترین و بادوام ترین کمپرسور باد ( ایتالیایی ) و عرضه کننده درایر تبریدی رطوبت گیرها ، لطفا جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمتهای انواع کمپرسور پیستونی روی لینک فروشگاه بادبان کلیک بفرمایید

قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری

کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری در صنایع مختلفی همچون تعمیرگاه ها ، رنگ و نقاشی و در بسیاری از واحدهای صنعتی که از ابزارهای پنوماتیک برای کارشان استفاده می کنند مورد نیاز است  . قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری به کیفیت لوازم به کار رفته در ساخت آن و همچنین دقت و ظرافتی که در حین مونتاژ آن به کار رفته بستگی دارد.

از دلایل اختلاف قیمت برای کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری ، هست مربوط به قطعات به کار رفته در این کمپرسور میباشد ،  واحد هواساز کمپرسور چینی صدای زیادی دارد ولی کمپرسور باد ایتالیایی بسیار کم صداتر از کمپرسور چینی هست. قدرت هواساز کمپرسور ایتالیایی بالاتر از قدرت از هواساز کمپرسور چینی بود و زود داغ نمی کند و طول وعمر بالایی دارد . 

 آیا برای یک کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری ، حجم مخزن متناسب با دبی هواساز در نظر گرفته شده

به طور کلی حجم مخزن باید کمتر از دبی هواساز باشد نه بزرگتر از آن چون در غیر این صورت به هواساز خیلی فشار می آورد تا مخزن پر شود که در نهایت موجب از کار افتادن هواساز کمپرسور باد می شود .

آیا ضخامت مخزن استاندارد است

برای یک کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری باید ضخامت ورق چهار میلی متر باشد اگر کمتر از چهار میلی متر باشد ، خیلی خطرناک است و موجب ترکیدن مخزن می شود که خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری را در پی دارد . متاسفانه بعضی از کمپرسورسازها از ورق با ضخامت نازک و جوشکاری ضعیف برای پایین آوردن قیمت  استفاده می کنند .زمانیکه ضخامت ورق استاندارد نباشد و جوشکاری خیلی تمیز و خوبی نداشته باشد ،از آنجاییکه در مخزن همیشه آب وجود دارد (حتی با تخلیه کردن آب روزانه ) به مرور مخزن از درون دچار خوردگی و زنگ زدگی میشه که منجر به سوراخ شدن و ترکیدن مخزن می شود که خیلی خطرناک هست . پس حتما باید ضخامت ورق استاندارد باشد و جوشکاری اصولی و تمیزی داشته باشد که با خیال راحت از آن استفاده کنید .

کیفیت الکتروموتور در قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری

تفاوت الکتروموتور باکیفیت و بی کیفیت ، در استفاده از سیم مسی نازک تر و مقدار سیم کمتر از حد استاندارد است که مصرف برق را افزایش می دهد و سریعتر مستهلک می شود و یا اینکه از سیم آلومینیومی که روکش مسی دارد استفاده می کنند که به راحتی قابل تشخیص نیست  و جریان برق مصرفی در الکتروموتور بیش تر از حد استاندارد می شود و به شدت از طول عمر الکتروموتور کم خواهد کرد.

  • داشتن قابلیت جابه جایی الکتروموتور برای تعویض تسمه
  • داشتن شیر تخلیه آب در زیر مخزن

از آنجاییکه درون مخزن کمپرسور آب انباشته می شود باید کمپرسور مجهز به شیر تخلیه آب باشد تا کاربر بتواند هر روز آن را باز کرده و آب جمع شده داخل مخزن را خارج کند. این شیر تخلیه باید در زیر مخزن نصب شود.

مزایای واحد هواساز کمپرسور پیستونی بادبان :

  • دوسر درگیر بودن میل لنگ
  • تولید هوا در دو مرحله
  • دوجداره بودن کارتر
  • مجهز به افتر کولر
  • سیلندرهای چدنی
  • صدای پایین، طول عمر بالا و لرزش کم
  • واحدهای هواساز کمپرسورهای شرکت بادبان از نوع abac ایتالیا  هست.
  • دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش
  • دارای قطعات یدکی و لوازم جانبی

ارسال سریع به سراسر کشور

کمپرسور پیستونی بادبان

10 thoughts on “قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری – قیمت پمپ باد ۲۵۰ لیتری

  1. سلام یک کمپرسور کم صدا و با دوام ترجیحا المانی با حجم ۱۵۰ الی ۲۵۰ لیتر معرفی کنید…برای مصرف نقاشی
    متشکرم

    1. با سلام
      اگر شما کمپرسور بادی می خواهید که هم خیلی کم صدا باشد و هم خیلی پرقدرت و بادوام، ما به شما کمپرسور ABAC ایتالیا را پیشنهاد می کنیم ( در حال حاضر در مجموعه ما کمپرسور باد ABAC ایتالیا از ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ لیتر موجود می باشد ). حداکثر فشار کمپرسور پیستونی ABAC ایتالیا ۱۰ بار هست.
      اگر به کمپرسور باد بیشتر از ۱۰۰۰ لیتر و فشار کاری حداکثر ۱۳ بار احتیاج داشته باشید کمپرسور اسکرو را باید انتخاب کنید که اگر می خواهید خیلی کم صدا و بسیار بادوام باشد ما ROTORCOMP آلمان را پیشنهاد می کنیم .

  2. سلام
    برای ابزار پنوماتیکی چه کمپرسوری نیاز است سنگ فرز فلز کاری و دریل و …ابزار صنعتی کارگاهی که برای تعمیرات هم قابل حمل باشد .
    متشکر از محبت شما

    1. سلام، برای شما کمپرسور باد ۵۰۰ لیتری (۶ تا ۸ بار ) مناسب است .کمپرسور پیستونی ABAC ایتالیا ۵۰۰ لیتری،حداکثر فشار ۱۰ بار دارد . که این کمپرسور بسیار کم صدا و بادوام هست. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره شرکت ۰۲۱۴۶۸۴۴۱۶۷ تماس بگیرید.

    1. سلام ، جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت پیش فاکتور لطفا با شماره های ۰۲۱۴۶۸۴۴۱۶۷ تماس بگیرید و با مدیر فروش مجموعه خانم گلفا صحبت کنید . با تشکر

    1. سلام

      برای کار نقاشی ماشین کمپرسور ۲۵۰ و ۳۵۰ لیتری مناسب هست ولی بیشتر کمپرسور ۲۵۰ لیتری برای این کار تهیه می کنند .

      که البته انتخاب یکی از این دو سایز کاملا بستگی به میزان مصرف کارتان دارد ، اگر نیاز کمی به هوای فشرده داشته باشید کمپرسور ۲۵۰ لیتری برایتان مناسب هست.

      اگر نیاز به استفاده بیشتری داشته باشید بایستی کمپرسور ۳۵۰ لیتری تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید