قیمت کمپرسور باد ۷۵۰ لیتری – کمپرسور باد پیستونی ۷۵۰ لیتری

کمپرسور پیستونی باد

گروه صنعتی بادبان، تولید کننده کم صداترین و بادوام ترین کمپرسور باد ( ایتالیایی ) و عرضه کننده درایر تبریدی رطوبت گیرها ، لطفا جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمتهای انواع کمپرسور پیستونی روی لینک فروشگاه بادبان کلیک بفرمایید

اگر نوع فعالیت شما به گونه ای است که به فشار ۶ – ۱۰  بار احتیاج دارید این کمپرسور هم از لحاظ قیمت و کیفیت بهترین گزینه انتخابی برای شما است ،دارای ۲ بلوک هواساز جداگانه با مهندسی شرکت ABAC ایتالیا است هر کدام از این هواسازها شامل دو پیستون می باشد که در کل این کمپرسور دارای چهار سیلندر است.

کمپرسور ۷۵۰ لیتر در حال حاضر کم صداترین کمپرسور می باشد و هواسازها این کمپرسور دارای یکسال گارانتی می باشد . این کمپرسور در دو نوع ساخته و تولید می شود. با مخزن عمودی ( ایستاده ) و مخزن افقی ( خوابیده )

قیمت کمپرسور باد ۷۵۰ لیتر

کیفیت کمپرسور باد ۷۵۰ لیتری وابسته به این فاکتورها هست

  1. کیفیت واحد هواساز کمپرسور ( بلوک سیلندر )
  2. الکتروموتور
  3. مخزن 
  4. رعایت دقت و ظرافت در مونتاژ کمپرسور
  5. قطعات یدکی و گارانتی
  6. خصوصیات اخلاقی و سازمانی شرکت فروشنده دستگاه

کیفیت واحد هواساز کمپرسور

یکی از مهمترین واحدهای یک کمپرسور، واحد هواساز ( بلوک سیلندر ) است.  فرآیند فشرده سازی هوا درون مخزن کمپرسور بوسیله واحد هواساز انجام می شود.  لازم به توضیح است که میزان صدا تولید شده – لرزشی که وجود دارد و همچنین نحوه عملیات صحیح کمپرسور مربوط به واحد هواساز کمپرسور است.

نکته قابل توجه این است که برندهای اروپایی و یا برندهایی که تحت لیسانس و تکنولوژی شرکت های اروپایی ساخته و تولید می شوند بهترین کیفیت ها را دارند و کمپرسورهای ساخت کشور چین پایین ترین کیفیت دارند.

مارک های اروپایی که در کشور ایران متداول تر است از جمله ABACFINI  هستند. که در بین همه اینها برند ABAC  معروف ترین و پرطرفدارترین مارک ایتالیایی در ایران است ، و بدلیل واردات بیشتر این برند نسبت به سایر برندهای دیگر اروپایی ، قطعات یدکی آن نیز بیشتر در بازار یافت میشود.

کمپرسور چینی اغلب اوقات با برند و مارک ثابت و معینی وارد کشور نمی شوند ولی اکثرا چنین عناوینی در بازار ایران دارند: طرح ایتالیا – تاپیتال – ۲۰-۶۵ ، ۲۰-۷۰ ، ۳۰-۶۵ ، ۳۰-۷۰ ، ۳۰۸۰ ، ۳۰-۹۰ ، ۳۰-۹۵

کمپرسورهای چینی اصولا ظاهر و شکل کلی کمپرسور خود را شبیه کمپرسور ایتالیایی درست می کنند ولی با کمی دقت متوجه تفاوت هایی که در جزئیات ظاهری هواساز ایتالیایی و چینی وجود دارد می شوید.

یکی از تفاوت های آشکار که برای خریدار به راحتی قابل تشخیص است این است که محل لوله روغن ریز هواساز در کمپرسور چینی روی درپوش بلبرینگ میل لنگ قرار دارد.

الکتروموتور

لازم به ذکر این نکته است که در الکتروموتور، مقدار مس که در سیم پیچی الکتروموتور بکار گرفته می شود حائز اهمیت است. الکتروموتورهایی که کیفیت خوبی ندارند مقدار مس به کار گرفته شده کمتر از استانداردی است که باید رعایت شود که به همین خاطر مقاومت در سیم پیچی ها بالا می رود که موجب بالا رفتن برق مصرفی می شود.

مخزن کمپرسور

نکته ای که خیلی در ساخت مخزن کمپرسور مهم است و باید رعایت شود در این است که حتما ضخامت استانداردی که هنگام ساخت مخزن باید رعایت شود و در نظر بگیریم و علاوه بر آن کیفیت جوشکاری مخزن بسیار مهم است.

رعایت دقت و نکات ایمنی در مونتاژ کمپرسور

هنگام مونتاژ کردن و سوار کردن اجزاء حتما باید به نکات ریزی توجه کرد شاید این نکات خیلی ساده باشد ولی رعایت نکردن آن موجب بوجود آمدن مشکلاتی برای خریداران می شود.

یکی از نکات بسیار مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه کرد این است که حتما الکتروموتور یا واحد هواساز توسط ریل بر روی شاسی مخزن قرار بگیرد در غیر این صورت یعنی قطعات را بدون نصب کردن روی ریل، به طور مستقیم به شاسی پیچ شوند امکان شل یا سفت کردن تسمه نخواهد بود و خریدار در هنگام تعویض کردن تسمه با مشکلات زیادی برخورد می کند. نکته دیگری که باید حتما رعایت شود این است که فولی الکتروموتور و فولی هواساز حتما هم راستا باشد در غیر اینصورت تسمه کمپرسور خیلی سریع پاره می شود.

شیر تخلیه آب در زیر مخزن نصب شود

به طور کلی چون درون مخزن کمپرسور آب انباشته می شود باید کمپرسور مجهز به شیر تخلیه آب باشد تا کاربر بتواند هر روز آن را باز کرده و آب جمع شده داخل مخزن را خارج کند. این شیر تخلیه باید در زیر مخزن نصب شود.

بعضی از شرکت های سازنده برای اینکه هزینه های خود را کاهش دهند به جای قرار دادن شیر تخلیه در زیر مخزن کمپرسور از یک درپوش یا کورکن استفاده می کند که کاربر برای باز کردن آن باید از آچار استفاده کند که بسیار دیده شده است که در زمان باز کردن درپوش حادثه ای اتفاق افتاده است چون زمانیکه پیچ به آخرین دنده برسد ناگهان با فشار باد به بیرون پرتاب می شود و به صورت اپراتور برخورد می کند.

قطعات یدکی استاندارد – گارانتی

یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب شرکت سازنده کمپرسور برای خریداران این است که حتما خدمات پس از فروش ارائه کنند و برای دستگاه خریداری شده توسط مشتری قطعات یدکی استاندارد موجود می باشد.

بهترین راه برای مطمئن شدن از این موضوع این است که در زمان خرید از شرکت سازنده مورد نظر بخواهید که از هر یک از قطعات یدکی هواساز کمپرسور چند تا را به شما نشان دهد در صورتی که از هر قطعه تعداد زیادی مشاهده شد شما می توانید از صحت گارانتی و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید ولیکن اگر فروشنده از نشان دادن قطعات یدکی امتناع کرد احتمال زیاد شما در زمان خراب شدن یا سرویس دستگاه با مشکلات زیادی برخورد می کند.

قطعات مصرفی و قطعاتی که در زمان خراب شدن دستگاه بیشتر با آن مواجه می شوید را در اینجا برایتان شرح می دهیم.

شاتون – میل لنگ – رینگ – پیستون – صفحه سوپاپ – واشرهای صفحه سوپاپ – فیلتر هوا

برای اینکه اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش کمپرسور بیشتر روشن شود به این نکته توجه کنید که اگر زمانی کمپرسور شما خراب شود یعنی خط تولید و ماشین آلات شما به کلی متوقف می شود. و به ازای هر روز تاخیر در سرویس یا تامین قطعات یدکی، یک روز خط تولید متوقف خواهد بود و متحمل ضرر و زیان های زیادی می شوید.

خصوصیات اخلاقی و سازمانی شرکت فروشنده دستگاه

یکی دیگر از پارامترهای اصلی که حتما باید به آن توجه کرد اینکه زمانیکه کمپرسوری که خریداری کرده اید بنا به دلایلی دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارد تا چه اندازه مطمئن هستید که شرکت فروشنده دستگاه خیلی سریع پاسخگو هست و می تواند به تعهدات خود عمل کند و از طرفی در صورت بروز خرابی توان تحمل هزینه های گارانتی و خدمات را دارد. چه میزان اطمینان دارید که شرکت فروشنده از افراد متخصص و کارشناسان حرفه ای تشکیل شده است و قادر به ارائه خدمات است .

کمپرسور ۷۵۰ لیتر با فشار کاری ۸ تا ۱۰ بار چیست

اگر نوع فعالیت کاری شما به گونه ای است که احتیاج به فشار کاری ۸ بار دارید این نوع کمپرسور گزینه خوبی برای شماست. نکته قابل توجه این است که کمپرسورهایی که فشار بالای ۸ بار تولید می کنند دارای پیستون با سایز مختلفی هستند. قیمت این کمپرسورها نسبت به کمپرسورها با فشار کاری ۶ -۸ بار بیشتر است.

کمپرسور باد ۷۵۰ لیتر با هواساز سه سیلندر چینی مدل ۳۰۹۰ چیست ؟

همانطور که از نام این مدل مشخص است این کمپرسور شامل یک هواساز ۳ سیلندر است. که این هواساز توسط کشور چین ساخته می شود از نظر فشار کاری ۶ – ۸ بار است. صدا و لرزش این کمپرسور چینی نسبت به دو مدل قبلی که گفته شده خیلی زیادتر است و کیفیت پایین تری دارد.

کمپرسور باد ایستاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید