کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری – قیمت کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری

پمپ باد

گروه صنعتی بادبان، تولید کننده کم صداترین و بادوام ترین کمپرسور باد ( ایتالیایی ) و عرضه کننده درایر تبریدی رطوبت گیرها ، لطفا جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمتهای انواع کمپرسور پیستونی روی لینک فروشگاه بادبان کلیک بفرمایید

قیمت کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری

کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری در صنایع مختلفی همچون تعمیرگاه ها ، رنگ و نقاشی و در بسیاری از واحدهای صنعتی که از ابزارهای پنوماتیک برای کارشان استفاده می کنند مورد نیاز است  . قیمت کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری به کیفیت لوازم به کار رفته در ساخت آن و همچنین دقت و ظرافتی که در حین مونتاژ آن به کار رفته بستگی دارد.

از دلایل اختلاف قیمت برای کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری ، هست مربوط به قطعات به کار رفته در این کمپرسور میباشد ،  واحد هواساز کمپرسور چینی صدای زیادی دارد ولی کمپرسور باد ایتالیایی بسیار کم صداتر از کمپرسور چینی هست. قدرت هواساز کمپرسور ایتالیایی بالاتر از قدرت از هواساز کمپرسور چینی بود و زود داغ نمی کند و طول وعمر بالایی دارد . 

آیا ضخامت مخزن استاندارد است

برای یک کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری باید ضخامت ورق سه میلی متر باشد اگر کمتر از سه میلی متر باشد ، خیلی خطرناک است و موجب ترکیدن مخزن می شود که خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری را در پی دارد . متاسفانه بعضی از کمپرسورسازها از ورق با ضخامت نازک و جوشکاری ضعیف برای پایین آوردن قیمت  استفاده می کنند .زمانیکه ضخامت ورق استاندارد نباشد و جوشکاری خیلی تمیز و خوبی نداشته باشد ،از آنجاییکه در مخزن همیشه آب وجود دارد (حتی با تخلیه کردن آب روزانه ) به مرور مخزن از درون دچار خوردگی و زنگ زدگی میشه که منجر به سوراخ شدن و ترکیدن مخزن می شود که خیلی خطرناک هست . پس حتما باید ضخامت ورق استاندارد باشد و جوشکاری اصولی و تمیزی داشته باشد که با خیال راحت از آن استفاده کنید .

آیا برای یک کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری ، حجم مخزن متناسب با دبی هواساز در نظر گرفته شده

به طور کلی حجم مخزن باید کمتر از دبی هواساز باشد نه بزرگتر از آن چون در غیر این صورت به هواساز خیلی فشار می آورد تا مخزن پر شود که در نهایت موجب از کار افتادن هواساز کمپرسور باد می شود .

کیفیت الکتروموتور در قیمت کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری

تفاوت الکتروموتور باکیفیت و بی کیفیت ، در استفاده از سیم مسی نازک تر و مقدار سیم کمتر از حد استاندارد است که مصرف برق را افزایش می دهد و سریعتر مستهلک می شود و یا اینکه از سیم آلومینیومی که روکش مسی دارد استفاده می کنند که به راحتی قابل تشخیص نیست  و جریان برق مصرفی در الکتروموتور بیش تر از حد استاندارد می شود و به شدت از طول عمر الکتروموتور کم خواهد کرد.

  • داشتن قابلیت جابه جایی الکتروموتور برای تعویض تسمه
  • داشتن شیر تخلیه آب در زیر مخزن

از آنجاییکه درون مخزن کمپرسور آب انباشته می شود باید کمپرسور مجهز به شیر تخلیه آب باشد تا کاربر بتواند هر روز آن را باز کرده و آب جمع شده داخل مخزن را خارج کند. این شیر تخلیه باید در زیر مخزن نصب شود.

چرا باید بعد از کمپرسور درایر تبریدی نصب شود

از آنجاییکه درون مخزن همه کمپرسورها آب وجود دارد و از طرف دیگر هوایی که درون مخزن کمپرسور هست دارای رطوبت حل شده خیلی زیادی هست که در نتیجه زمانیکه این آب به همراه هوای مربوط به خطوط انتقال هوا می رود موجب صدمه دیدن قطعات صنعتی، جک های بادی و شیر برقی ها می شود.

برای اینکه جلوی این آسیب دیدن شوید باید به طور کامل آب و رطوبت را از بین ببرید که برای اینکار باید از درایر تبریدی یا خشک کن Dryer استفاده کنید.
اصول کار درایر تبریدی یا خشک کن به این صورت است که طبق یک فرآیندی شروع به کم کردن دمای هوا از طریق خنک کردن آن می شود. که در نتیجه این عملیات موجب می شود بخار و آب موجود در هوای کمپرسور از همدیگر تفکیک شود.

دستگاه درایر تبریدی را بعد از مخزن کمپرسور نصب کنید با این کار هوایی که به داخل دستگاه می رود تا دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک می شود لازم به توضیح است که هر اندازه که میزان دما کاهش پیدا می کند قابلیت نگه داشتن رطوبت در هوا نیز پایین می یاید.

پس در این دما همه ذرات آب و بخار از هوا به طور کامل تفکیک می شود که در آخر توسط یک شیر تخلیه برقی به صورت منظم و برنامه ریزی شده از درایر تبریدی ( درایر یخچالی ) بیرون می رود.

مزایای واحد هواساز کمپرسور پیستونی بادبان :

  • دوسر درگیر بودن میل لنگ
  • تولید هوا در دو مرحله
  • دوجداره بودن کارتر
  • مجهز به افتر کولر
  • سیلندرهای چدنی
  • صدای پایین، طول عمر بالا و لرزش کم
  • واحدهای هواساز کمپرسورهای شرکت بادبان از نوع abac ایتالیا  هست.
  • دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش
  • دارای قطعات یدکی و لوازم جانبی
  • ارسال سریع به سراسر کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید